tisdag 19 februari 2013

Update!

Nej, vet ni vad!
Det vart inte alls de där huset jag skrev om sist. Säljarna drog sej ur. Ledsen vart jag. Men nu är jag så otroligt glad över att vi inte köpte det. Vi hade haft många års renovering framför oss.

Istället "fyndade" vi ett annat hus, VÅRT hus. Ett helt perfekt hus, på alla sätt o vis. Det enda som behövs göras är att tapetsera efter eget tycke. (även om allt är väldigt neutralt här.) Vi flyttade in i början av december, så vi har hunnit bo in oss här lite. Jag trivs sååå bra!

Jag är gravid i vecka 28 (eller 29!?) med avkomma nr 3. En liten flicka sägs det. Det ska bli spännande, o kanske t.o.m lite nervöst. Hur gör man med flickor liksom?

Devin är glad över att han ska få en lillasyster, o Levis vill helst inte veta av det hela.
- INGEN LILLASYSTER, säger han. Kan bli lite svårt att ångra sej nu...

Annars då...?

Jag går hemma, med foglossning o förvärkar. Är alltmänt trött på livet. Så vad passar inte bättre än o skriva om skiten? ;) Då kanske det finns någon där ute som visar lite empati.

Idag är första dagen på resten av mitt liv. Och bloggens. Welcome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar